Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

sterowanie z kierownicy + bolero lub chińczyk

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • sterowanie z kierownicy + bolero lub chińczyk

    phoneman, trochę twardy ten kawał

    mnie en rozbawił

    Facet odjeżdża ze ''swojego'' miejsca parkingowego i zostawia tabliczkę:
    ''Nie parkować! Z opon ucieka powietrze!''
    Wraca, widzi - na tym miejscu...
    ...walec stoi, a za szybą karteczka:
    ''Powodzenia!''
    Pozdrawiam
    KuCyK

  • #2
    sterowanie z kierownicy + bolero lub chińczyk

    Witam,
    ponieważ kierownica w turze jest plastikowa - chce zamontować nową skórzaną ze sterowaniem . Co trzeba dokupić żeby takie sterowanie zrobić ? jakieś kable ? moduł ?sterowanie będzie działało z bolerem, columbusem lub chińczykiem ( jeszcze niewiem co kupie . Goście z serwisu zciemniają że koszt zrobienia sterowania może kosztowac nawet 1000 ZŁ !

    Komentarz


    • #3
      ondul, Forum - Octavia Club Polska - trochę inicjatywy...

      Komentarz


      • #4
        Zamieszczone przez ondul
        Goście z serwisu zciemniają że koszt zrobienia sterowania może kosztowac nawet 1000 ZŁ !
        No i akurat dobrze mówią bo tyle to kosztuje mniej więcej. Tyle że u nich x2 :diabelski_usmiech
        Pozdrawiam
        Marcin

        Komentarz


        • #5
          Enriquez, ja zakupiłem 3-ram MLF i właśnie trzęsę się na myśl o montażu w ASO (co prawda nie wymieniam sterownika - budżet) ale chcę aby mi klakson działał i wspomaganie ..... ach w stresie jestem .
          www.prostetorodo.pl

          Komentarz


          • #6
            no ale chyba nie masz się czego obawiać, bo jak nie zmieniasz sterownika, to nic się w kwestii sygnału nie zmieni. Grunt to nie zmieniać wiązki airbagu tylko zostawić starą bez multi. Jak masz MY2010 to w ogóle nie będzie też potrzebne adaptowanie G85, więc wspomaganie będzie cały czas...
            Pozdrawiam
            Marcin

            Komentarz


            • #7
              Zamieszczone przez Enriquez
              no ale chyba nie masz się czego obawiać, bo jak nie zmieniasz sterownika, to nic się w kwestii sygnału nie zmieni. Grunt to nie zmieniać wiązki airbagu tylko zostawić starą bez multi. Jak masz MY2010 to w ogóle nie będzie też potrzebne adaptowanie G85, więc wspomaganie będzie cały czas...
              za chwilę mnie przekonasz, że sam dam radę to zrobić mam rocznik 2010 OII Fl (MY o rok produkcji chodzi?) g85 możesz mi powiedzieć cóż to ? Jak będą mi ściemniać w ASO? Swoją drogą widzę że kolega mocno zorientowany co się ceni, gdybym nie chciał na to FV z ASO pewnie podjechalbym do Ciebie do Lodzi
              www.prostetorodo.pl

              Komentarz


              • #8
                no co Ty, przecież to jest 5 minut roboty wymiana takiej kiery...

                MY to model year, więc jak masz 2010 do sierpnia to masz MY 2010. Sam też byś sobie dał radę.
                Pozdrawiam
                Marcin

                Komentarz


                • #9
                  Enriquez,Oj to mam z grudnia chyba 2010 czyli mnie skroja w aso po win to sprawdze?
                  www.prostetorodo.pl

                  Komentarz


                  • #10
                    od sierpnia 2009 już jest po nowemu, więc nie ma problemu.
                    Pozdrawiam
                    Marcin

                    Komentarz


                    • #11
                      Enriquez,Czyli w ASO de facto sciagna poduszke odkreca kiere wloza kiere ppdepna na starym kablu ten od mlf mi oddadza (albo nie) i po zabawie bez żadnego kodowania g85 itd? Szkoda ze mój sterownik BJ nie podchodzi pod MLF Na starym kablu nie będzie podświetlanie MLF chodzić ?
                      www.prostetorodo.pl

                      Komentarz


                      • #12
                        Na Twoim miejscu bym kupił manetkę od tempomatu i kazał im założyć jak już ściągają kierę, bo robota ta sama (rozumiem że masz min. Ambiente). Później możesz sobie dokupić moduł a wtedy już nie będzie trzeba kierownicy ściągać, tylko podmienić moduły. Podświetlenie nie będzie chodzić, ponieważ przy starym kablu masz fizycznie połączenie wyłącznie z Airbagiem i stykiem klaksonu. Niestety nie ma możliwości cwaniakowania i dawania nowego kabla, ponieważ przy multikierze te moduliki są niestety z chipem i klakson jest do nich podłączony a one dają wszsytkie sterowania 4 kabelkami, dlatego nie ma klaksonu. Stary sterownik tego nie odczyta, ponieważ nawet nie ma w nim pinów w tym miejscu.
                        Pozdrawiam
                        Marcin

                        Komentarz


                        • #13
                          kierownica w OCTAVI II TOUR

                          Witam, Przeczytałem temat z linku rozumiem że trzeba do kiery dokupić moduł - ale jaki? Ja swoją octavie tour odbieram w maju - i w salonie powiedzieli że kierownice mi zmienią za darmo - ale za wiązki kabli muszę zapłacić 1000 . Jaki moduł jest standardowo w turze i jaki musze kupić - żeby sterowanie działało. Radia jeszcze nie kupiłem - w gre wchodzi chinczyk albo columbus - czy inny moduł jest do columbusa niż do chinczyka ? Kierownica kosztuje 444 zł ze sterowaniem- a moduł ile ? Kable tam jakieś są - czy też trzeba dokupić ? rozumiem - że od razu warto dołożyć tempomat przy zmianie kiery? Pozdrawiam

                          Komentarz


                          • #14
                            Czyli o ile dobrze rozumiem mogę kupić sobie kierę MF - zamontować ją podpiąć poduszkę, która mam obecnie, a jak mnie kiedyś najdzie wtedy dopiero wymienić sterownik, żeby obsługiwała radio.
                            Rozumiem, że jak podłącza ta samo poduszkę to żadnego problemu z klaksonem nie będzie?

                            Komentarz


                            • #15
                              marektbg, dokładnie tak jak piszesz.

                              Komentarz


                              • #16
                                W Tourze jest moduł 5K0 953 521 BJ, ale na jaki wymienić to nie mam pojęcia.
                                Pozdrawiam
                                Marcin

                                Komentarz

                                POWRÓT NA GÓRĘ
                                Pracuję...
                                X